A brit Lightning Car Company közzétett néhány fotót első típusáról, amelyet egyszerűen GT-nek neveztek el.
Az autó külsőre egy szép arányú, de hagyományos, orrmotoros és hátsókerék-hajtású sportkocsinak látszik, amilyenek a Marcos vagy a TVR típusai. Semmi nem árulkodik róla, hogy nem egy sokhengeres benzinmotor hörgése, hanem villanymotorok vinnyogása kíséri majd a száguldást. Ezen kívül aligha lesz panasz az élményre: az autót a gyártó ígérete szerint négy, egyenként legalább 175 lóerős kerékagy-villanymotor hajtja majd, így a kétszemélyes sportkocsi alig 4 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-t. A 210 km/h-s végsebesség ugyan nem tűnik igazán soknak, de ez sem a teljesítmény hiányának köszönhető, hanem annak, hogy váltó híján a motorok maximális fordulatszáma korlátozza az elérhető sebességet. A gyártó szerint a speciális NanoSafe akkumulátorokkal az autó akár 400 km-t is megtehet egyetlen töltéssel, és - bár ez valóban hihetetlenül hangzik - a megfelelő töltőberendezéssel akár 10 perc alatt is újratölthetők a cellák.
Akár valósak az adatok, akár nem, a kész, megvásárolható autókat, amelyekbe a ma létező összes lényeges kényelmi és biztonsági extrát beépítik a kipörgés-gátlótól a légkondicionálóig, 2009 végére ígéri a brit vállalkozás, amely mostantól 15 ezer fontos, azaz bő ötmillió forintos előlegeket is elfogad azoktól, akik elsőként szeretnének egy-egy Lightning GT tulajdonosai lenni.