Genfben csak a V8-as FX50 volt látható, a kisebb teljesítményű, olcsóbb változat bemutatására New Yorkban kerítettek sort.
A két autó közt a kivitel jelenti a legnagyobb különbséget. Az FX37-es orrában a G37-esből már ismert 3,7 literes V6-os lapul, amelyet a nagyobb karosszéria kedvéért egy kissé áthangoltak a Nissan mérnökei. Maximális teljesítményét 330-ról 320 lóerőre csökkentették, és csúcsnyomatéka is csak 360 a korábbi 366 Nm helyett, de cserébe az FX motorja alacsony fordulatszámon jobban húz, és takarékosabb, mint a régi FX 3,5 literes, 280 lóerős hathengerese. Az FX37 motorjához hétsebességes, kézzel is kapcsolható automata váltó jár, és bár igazán nagydarab szabadidő-autó az FX, a hajtásrendszer állítólag kifejezetten sportos használatra is alkalmassá teszi. A trükk az, hogy az összkerékhajtás alaphelyzetben a hátsó kerekekre juttat több nyomatékot, így jó úton az FX hátsókerék-hajtású autóként viselkedik.
Az autót kétféle felszereltséggel árusítják majd. A Sport kivitelbe aktív lengéscsillapítást szerelnek, míg a Multimedia változathoz alapáron jár 11 hangszórós Bose hangrendszer és műholdas navigáció. Az Nissannál arra számítanak, hogy Európában az FX37 adja majd az eladások bő 80%-át, legalábbis addig, amíg a dízelmotoros változat meg nem érkezik. míg az FX50-es elsősorban Észak-Amerikában juthat nagyobb szerephez.