Megérkezett a Fiat legújabb 4×4-es modellje, de ezúttal kicsit komolyabb dologról van szó, mint az összkerekes Panda vagy Sedici. Az Iveco márkajelzés alatt piacra kerülő Massifot a spanyol Santanával közösen fejlesztették, és gyártják. Alapjait az Iveco Daily 4×4 változata adja, a klasszikus létravázra szerelt karosszériát Giugiaro tervezte, stílusa pedig valamennyire emlékeztet a korábban a hadseregnek, tűzoltóknak, rendőröknek és erdészeknek gyártott Fiat Campagnolára.
Az olasz Defendert háromliteres Euro IV-es motor hajtja (HPI: 146 LE/350 Nm, HPT: 176 LE/400 Nm) felezővel ellátott hatfokozatú kézi váltóval, kapcsolható, illetve állandó összkerékhajtással. A hátsó futómű laprugó és merevtengely strapabíró kombinációja. A Massifot rövid tengelytávú háromajtós, hosszú tengelytávú ötajtós, és pick-up kivitelben lesz kapható, az ötajtós akár hét üléssel. Az utastér a megrendelő igényei szerint teljesen puritán, slaggal mosható illetve fényűző bőrborítással készül. A forgalmazást indító All Black modellek fekete fényezése és mintázata az Iveco és az új-zélandi rögbiválogatott együttműködésére utalnak.
Áráról egyelőre semmit sem tudunk, de feltételezhető, hogy olcsóbb lesz, mint brit riválisa, a Land Rover Defender.