Még az idén bemutatkozik a legnagyobb és legbanglebb BMW utódja, így már a gyáriak sem törődnek túlzottan az álcázásával, hisz érdekük, hogy felkészítsék a közönséget az újdonság érkezésére.
A képeken már csak az autó orra, és a csomagtartófedél kapott némi ragasztószalagot, a kocsitest nagyobb része azonban meztelen valójában látható. Annyi egész egyértelműen látszik, hogy a cégvezetés tanult az előző generációban elkövetett hibákból, és jó erősen megkötöztette Chris Bangle kezét, mielőtt kiadta az utasítást az új hetes megtervezésére. Az autó alapformája ugyanis inkább emlékeztet a visszafogott ötösére, mint akár az előző, alaposan elszabott 7-es sorozatra, vagy akár az érdekesebb vonalú 3-asra. Nincs túlvastagított C oszlop, fura, csipás szemeket idéző fényszórók, és ahogy a tető vonala eltűnik a hátsó álcadoboz mögött, az reményt ad, hogy a csomagtartófedélen sem lesz ormótlan dudor. Már-már az az érzésünk támadhat, hogy a BMW ezzel a típussal visszatér a Bangle előtti időkbe, amikor az autói inkább voltak elegánsak mint érdekesek.
Sajnos az új hetes műszaki megoldásairól egyelőre keveset tudunk, bár a pletykák teljesen áttervezett iDrive kezelőfelületről, és nyolc sebességes automata váltóról szólnak. A típust várhatóan az októberi Párizsi Autószalonon állítják ki először élőben, de valószínű, hogy az első hivatalos adatokat és fotókat már a nyár folyamán megmutatják, ahogy az utóbbi évek legtöbb új BMW-je esetében is történt.
Ha tetszik önnek az új Hetes, ha nem, megírhatja itt .