Pontosan tudjuk, hogy mennyit érnek a díjak, és miért osztanak annyit belőlük, de a Nemzetközi Év Motorját talán kicsivel komolyabban vehetjük, mint bizonyos másik iparági elismeréseket.
A tavalyi évben a BMW háromliteres biturbó sorhatosa vitte haza a kitüntetést, kíváncsian várjuk, hogy idén döntőbe jutott öt finalista közül kit választ a harminc ország hatvankét szakírójából összeálló zsűri.
Már a jelöltek listája is arra utal, hogy itt tényleg a legjobbak csapnak össze, az ötös listán van kompresszoros, turbó-, szívó-, négy-, hat-, nyolc- és tízhengeres, soros és V motor is. Versenyben van az új Nissan GT-R 3,8 literes biturbó V6-osa, a Mitsubishi soros négyhengeres kétliteres biturbója (Mitsubishi Evo X), az Audi S8-asban található 5,2 literes V10-es, a Corvette ZR1 kompresszorral feltöltött 6,2 literes V8-asa és természetesen a BMW M3 négyliteres V8-asa. Szép kis felvonulás.
A győztest május 7-én, a 2008-as stuttgarti Motor Expón jelentik be. Ön kit választana? Kattintson!