A japán gyártó eddig nem exportálta legkisebb modelljeit, az eK Wagon, a Minica vagy a farmotoros i kizárólag Japánban volt elérhető. A Mitsubishi Motors első embere, Osamu Masuko azonban elárulta, hogy a közeli jövőben változtatnak ezen a gyakorlaton, és egy kis méretű, olcsó exportmodellt mutatnak be 2010 körül. Masuko szerint a típust elsősorban Kelet-Európába, Kínába és Délkelet-Ázsiába szánják, azaz azokra a piacokra, ahol az autóvásárlók számára az alacsony ár az egyik legfontosabb szempont.
Az utóbbi hónapokban, főleg a Tata Nano bemutatása óta egyre több gyártó felől hallani, hogy új kisautón dolgozik. A Toyota és a VW tanulmányként már bemutatta az iQ és az Up! típust, de állítólag a General Motors és a Renault-Nissan is hasonló projektekbe kezdett. A Mitsubishi a pletykák szerint nem egy vadonatúj modellt készül bemutatni: állítólag a farmotoros i kisautó egyszerűsített felépítésű, de a jelenleginél nagyobb, kb. egy literes motorral hajtott változatán dolgoznak.