Évről évre tucatszám mennek csődbe a brit sportkocsigyárak, mégis mindig akad olyan vállalkozó, aki újabb villámgyors utcai autóval próbálja megnyitni a sebesség megszállottjainak pénztárcáit.
Ezúttal egy Keating nevű kis cég próbál betörni erre a zsúfolt piacra, méghozzá a leggyorsabb és legdrágább modellek közé. Szép vonalú, középmotoros autójukból rögtön két változatot is kifejlesztettek: az SKR lesz az utcai kivitel, a TKR-t pedig inkább versenyzésre szánják, bár ez is kaphat rendszámot Nagy-Britanniában. Mindkét jármű ugyanarra az acélcsövekből hegesztett térhálós vázszerkezetre épül, nagy hengerűrtartalmú nyolchengeres motorjaik pedig a General Motorstól származnak.
A Keating SKR viszonylag kis méretű: hossza 4,31 méter, szélessége 1,87 méter, magassága pedig 1,15 méter. Ráadásul a kétszemélyes utastér jóval keskenyebb, mint a karosszéria teljes szélessége, így valószínűleg két főnek is kifejezetten szűk benne a hely. Cserébe az autó menetkész tömege csupán 1190 kilogramm, ami a 400 és 650 lóerő közti teljesítményű Corvette V8-asokkal kombinálva hajmeresztő képességeket sejtet. A TKR persze még brutálisabbnak ígérkezik. Bár erről még semmiféle adatot nem közöltek, a pletykák szerint egy ikerturbós nyolchengeres kerül bele, amely több mint 1500 lóerő leadására lesz képes. Egyes források szerint ezzel a változattal szeretnék megdönteni az utcai autók sebességi világrekorját is.
A Keating egyelőre csak néhány prototípust készített, de azt remélik, még az idén összegyűlik annyi megrendelés, hogy az év végén beindíthassák a gyártást.