A csődbe jutott olasz vállalatot két részletben próbálják életben tartani a tulajdonosai. A formatervezéssel foglalkozó Stile Bertonét megtartják, és megpróbálják ismét nyereségessé tenni, míg a kis szériás autógyártásra berendezett karosszériaépítő részleg, a Carrozzeria Bertone sorsáról még mindig vitatkoznak az alapító családjának tagjai.
A lényeg, hogy a Bertone név egyelőre fennmarad. A tervezéssel foglalkozó részleg eddig is kapott megrendeléseket - elsősorban a feltörekvő kínai autógyártóktól -, és úgy néz ki, erre a forrásra lehet építeni. A Stile Bertone 95 alkalmazottja jelenleg is három tervezeten dolgozik. Egy kis szedán készül a kínai Chang'An megbízásából, valamint egy teherautó a szintén kínai CAMC számára, és egy másik teherautó egy török haszonjármű-gyártó megrendelésére. A cég újonnan felkért igazgatója, az Aprilia motorkerékpár-gyár egykori vezetője, Teresio Gaudio azt mondja, ha sikerül felhajtani legalább egy nagyobb, vagy több kisebb megrendelőt, akkor a Stile Bertone 2010-re ismét nyereségessé tehető. Az új cég 49,5%-ban marad a Bertone család birtokában, míg a maradék részvényeket egyelőre a csődbíróság tartja a kezében, hogy a majdani nyereségből megfelelő részt juttathassanak az adósságok törlesztésére.
A vállalat másik fele, a Carrozzeria Bertone, amely lényegében egy évi 70 ezer jármű előállítására alkalmas autógyár, valószínűleg eladásra kerül, és a befolyt összegből a Bertone hitelezőit fizetik ki. Állítólag többen érdeklődnek az üzem iránt, amelynek 1300 dolgozóját jelenleg az olasz állam fizeti, így a konkurens Italdesign, valamint Kína egyik legnagyobb autógyártója, a FAW is.