Ahogy már korábban sejthettük, a Nürburgring Nordschelife lett a szupersportkocsik új csatatere, miután a végsebesség további hajszolása a Bugatti Veyron megjelenése óta értelmetlenné vált.
Természetesen a Nissan is beszállt a versengésbe a GT-R révén: direkt körrekordot dönteni mentek a legendás pályára. A sportkocsi korábban 7' 38"-et ment ugyanitt a tesztelések során, de akkor nem az idő volt a lényeges, hanem az autó beállításainak kikísérletezése, és a csapat szerint az időjárás sem volt épp tökéletes. A nedves aszfalt miatt nem használhatták ki az autóban rejlő teljes potenciált. A gyári tesztpilóta, Tocsiro Szuzuki most már csak a köridő leszorítására koncentrálhatott, így sikerült 7 perc 29 másodperc alatt körbekregetnie a széria GT-R-t a 20,8 kilométeres körön, három másodperccel megverve a legnagyobb riválist, a Porsche 911 GT2-est. "Korábban is hittünk benne, hogy a GT-R képes 7 perc 30 másodperc alá menni. Most, hogy sikerült, bizonyítottuk, hogy a mienk a világ egyik leggyorsabb szorozatgyártású utcai autója" - dicsekedett a GT-R projekt főmérnöke, Kazutosi Mizuno.
A Nissan mérnökei szerint ez ráadásul csak a kezdet volt. Jövőre piacra kerül a GT-R könnyebb és erősebb V-Spec változata, amely a tesztek során állítólag már futott 7' 25"-es kört is.