Az új sportkocsi dél-koreai bemutatójra is tartogatott egy meglepetést a Hyundai, a neonzöld-metál fényezésen és a modell csajokon kívül. Egy eddig ismeretlen motort állítottak ki a Genesis Coupé mellett, amely rövidesen akár be is kerülhet a hátsókerék-hajtású kétajtósba.
A kétliteres Theta I-4 jelzésű motor közvetlen befecskendezéses, és kétlépcsős feltöltésű, azaz egy kisebb és egy nagyobb turbófeltöltő nyomja a levegőt a szívórendszerébe, ami gyakorlatilag késedelem nélküli gázreakciót jelent. Sajnos a motorról egyelőre csak egyetlen konkrét adatot sikerült megtudni, azt, hogy a csúcsteljesítménye 290 lóerő, ami igazán jól hangzik annak fényében, hogy a Genesis Coupé 3,8 literes, V6-os csúcsmotorja is csupán 20 lóerővel adhat le többet.
Egyelőre nem tudni, hogy az új motort mikor és mely típusokban tervezi bevetni a Hyundai, de annyi biztos, hogy a koreaiak betartják korábbi ígéretüket. Láthatóan minden erejükkel azon dolgoznak, hogy motorépítésben is utolérjék az európai és japán konkurenciát.