A lépcsős hátú Lacetti lehet az első típus, amely alapjaiban újul meg, amióta a GM-Daewoo megalakult.
A General Motors eddig gyakorlatilag csak a Daewoo idejében megtervezett modelleket alakítgatta át, de ez a gyakorlat már nem folytatható sokáig. Az első vadonatúj típus, amely az idén ősszel, a Párizsi Autószalonon mutatkozik be, a Chevrolet Lacetti szedán - a korábbi Daewoo Nubira - utódmodellje lehet. Az új modell már a GM Delta jelzésű padlólemezére épül, ugyanarra, amelyre az Opel Astra következő generációja, és több másik, hasonló méretű amerikai GM típus. Ha igazak a hírek, az elődjéhez hasonlóan ennek az autónak is nemzetközi karriert szán a GM. Nemcsak az európai és az ázsiai piacon vetik be, de felváltják vele az Észak-Amerikában forgalmazott Chevrolet Cobalt családot is.
A Lacettit felváltó szedán csak az első a sorban, később lassanként a Chevrolet-Daewoo modellpaletta nagy része lecserélődik. Hamarosan érkezik a Spark-Matiz utódja és az ötajtós, illetve a kombi Lacetti helyére is érkezik egy korszerűbb modell. A Kalos-Aveo sorozat, illetve az Epica limuzin marad még legalább három-négy évet, miután ezeket a típusokat nemrég alaposan átdolgozták.