Ismét egy mitikus márkanév feltámasztásán dolgozik egy apró cég: Giotto Bizzarrini egykori sportkocsigyárának hírnevét próbálják meglovagolni, méghozzá az idős mester hozzájárulásával.
Első típusuk, a P538-as egy 1966-os Bizzarrini versenyautótól örökölte a nevét, bár a legkorszerűbb technológiával készül, és csak nyomokban emlékeztet a csodaszép eredetire. Az autó nem teljesen új konstrukció: a másfél éve bemutatott thaiföldi Galmer Arbitrage GT műszaki alapjaira épül. Ugyanaz a karbonszálas műanyag vázszerkezet, a futómű, és a hajtáslánc is: a P538-asba is a Corvette Z06-os V8-asa kerül. Ez utóbbi alkatrész illik is a Bizzarrini-imázsba, hiszen az 1960-as években is Corvette motorokkal készültek az olasz műhely autói. Ezen kívül csupán a jellegzetes, kettéosztott első hűtőnyílás, az alacsony, körbefutó ablaksáv és az ülések mögötti idomok emlékeztetnek az eredeti P538-asra, de az új gép így is nagyon jó benyomást kelt. Ha stílusról van szó, felveszi a versenyt a legtöbb mai középmotoros sportautóval. Emellett a típus valószínűleg dinamikáját tekintve is közel áll majd a Ferrari és a Lamborghini típusaihoz, hiszen az 505 lóerős motornak alig több mint egy tonnát kell mozgatnia.
A hivatalos bemutatót a hónap végén tartják a híres Nardo versenypályán, és több mint valószínű, hogy a Scuderia Bizzarrini a szériagyártásig is eljut majd az új típussal, szemben azokkal a próbálkozókkal, akik az 1990-es években hiába igyekeztek feltámasztani a márkát.