A GM luxusroadstere is modellciklusa második felébe lépett, így átesett az ilyenkor kötelező ráncfelvarráson.
A viszonylag kis példányszámban készülő típust azonban nemigen érte volna meg alapjaiban átszabni, így a tervezők csupán a részleteken módosítottak. Ahogy ilyenkor már-már kötelező, változtattak a hűtőmaszkon és a lökhárítókon, illetve az XLR-V esetében az ajtók előtti szellőzőnyílásokon is. Az új változaton több lett a krómdíszítés, sőt a gyári felniválasztékba bekerült egy 18 hüvelykes, krómozott garnitúra is.
A belső térben csupán a kárpitozás anyagain változtattak, műszaki szempontból pedig változatlan marad a típus. Az alapkivitelbe továbbra is a jól ismert, 4,6 literes, 320 lóerős Northstar V8-as kerül, míg a sportosabb XLR-V-t ugyanennek a motornak a 4,4 literes, 440 lovas kompresszoros változata hajtja.