Arról már eddig is tudtunk, hogy a Cadillac új sportszedánja a kategória legerősebbjei közé tartozik majd, de a GM csak most fedte fel az autó dinamikájára vonatkozó adatokat.
A Corvette ZR-1 6,2 literes, kompresszoros motorjának csökkentett teljesítményű változatát szerelik a motorháztető alá, amely egész pontosan 556 lóerőt képes leadni 6100-as percenkénti fordulatszámon, maximális nyomatéka pedig 747 Nm 3800-as fordulatszám mellett. Az 1,9 tonnás szedán így akár 3,9 másodperc alatt elérheti a 96 km/h (60 mérföld/óra) sebességet. Két változat készül, az egyik hatfokozatú automata, a másik szintén hatsebességes manuális váltóval. Az előbbi sem lassú, akár 281 km/h-val is haladhat, viszont a kézi váltós kivitel végsebessége 307 km/h. Valószínűleg más gyártók hasonló teljesítményű típusai is közel ilyen gyorsak lehetnének - az 580 lovas Audi RS6-os talán még gyorsabb is - de az európai gyártók egyelőre tartják magukat az önként vállalt 250 km/h-s sebességkorlátozáshoz, ami a Cadillacet helyzeti előnyhöz juttatja.
A Cadillac a CTS-V-vel egyelőre a konkurencia elé tudott keveredni, már ha csak a puszta számokat nézzük, és ez, ha Európában nem is, Amerikában veszélyes lehet a német prémium gyártók számára, hiszen a Cadillac a tengeren túl hagyományosan olcsóbb, mint a BMW-k, Mercedesek és Audik, és most már gyorsabb is, ami akkor is vonzó tulajdonság, ha az Egyesült Államokban és Kanadában nemigen lehet kihasználni ilyen hatalmas végsebességet.