Az egyedi óriás-kupé valamelyik dúsgazdag gyűjtő kezébe kerülhet, ha egyáltalán akad valaki, aki hajlandó kifizetni döbbenetes vételárát.
A 2005-ben bemutatott tanulmányért, amelyet a Fulda gumigyár számára készítettek egyfajta mozgó tesztlabornak a legnagyobb teljesítményű gumiabroncsok kifejlesztéséhez, kerek 5 millió eurót kérnek. Ekkora summáért a legdrágább utcai sportautókból is minimum négy-öt példányt lehetne venni, bár az Exelero értéke egyedi alkotásként ugyanúgy felbecsülhetetlen, mint egy híres festményé, vagy egyetlen példányban létező bélyegé. Emellett műszaki szempontból is igazi unikum: 700 lóerős, két turbófeltöltős, 5,9 literes V12-es motor hajtja, 315/25R23-as gumikon gördül, és akár 351 km/h-val is száguldhat. Nem csak papíron, a tesztek során a Nardo tesztpályán ki is próbálták, mire képes a kupé-monstrum, és ezt a mutatványt nyilván bármikor képes volna megismételni.
A Maybach egyetlen újkori kupéjának eladása jó hír lehet az autó kevésbé módos rajongói számára is: így valószínűbb, hogy a következő évtizedek során nem valami gyári raktárban porosodik majd elhanyagoltan, hanem értékes vagyontárgyként rendben tartják, és esetleg ki is állítják majd kivételes alkalmakkor.