Korábban már beszámoltunk az ultrakönnyű SLR-el kapcsolatos pletykákról, és most itt vannak az első bizonyítékok is: néhány kép az álcázott prototípusról.
A Speedster néven ismert, tető és szélvédő nélküli SLR változaton az álcázó matricák ellenére jól látható az ülések feletti két masszív bukóív, amely elsősorban a bent ülők testi épségét hivatott megvédeni, de lényeges szerepet játszik a klasszikus versenyautók stílusának felidézésében is. A 75 darabos búcsúsorozattal ugyanis az eredeti SLR versenyautók karakterét próbálja feleleveníteni a Mercedes, márpedig az 1950-es évek közepén sikert sikerre halmozó versenyautók egyik jellegzetessége épp a sofőr mögötti áramvonalas kúp, és a szélvédő hiánya volt.
Magáról az autóról egyelőre elég keveset tudunk, bár úgy hírlik, lényegében csak a karosszérián, a futóművön és az erőátvitel áttételezésén változtatnak, a motor és a váltó egy az egyben az SLR 722-esből érkezik. A Speedster azonban így is a leggyorsabb SLR-nek ígérkezik, hiszen a 650 lóerős kompresszoros V8-asnak jóval kisebb homlokfelületű, és mintegy 200 kilogrammal könnyebb testet kell mozgatnia.