A japán gyártó hatékonyabb kereskedőhálózatot épít. A távlati cél az eladások megduplázása, azaz a 100.000-es határ átlépése, amelyet részben a piaci jelenlét fokozásával, részben a GM segítségével a helyi gyártás elindításával remélnek elérni. Európa nagyobb országaiban több mint 100 Subaru kereskedés működik, ám ezek egy része nem kizárólag ezzel a márkával foglalkozik. A folyamat a kisebb kereskedések összevonásával, és új, nagy bemutatótermek létesítésével kezdődik. A tervek szerint az első ország, ahol az új módszert alkalmazzák, Németország lesz, itt a jelenlegi 400 helyett 250 nagyobb, kizárólagos márkakereskedés áll majd a vásárlók rendelkezésére.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)