A japán cég visszatér a luxuskupék, és sportkocsik piacára. A Nissan bejelentette, hogy 2002-ben új, háromliteres, kétajtós luxusmodellt mutat be, elsősorban az amerikai piac számára. A cég a '90-es évek végén hagyott fel az amerikába szánt 2-3 literes kupék fejlesztésével, hogy az egyterűekre, és terepjárókra koncentrálhasson, amelyek iránt akkoriban nőtt meg jelentősen a kereslet. A kétajtósok piaca viszont még mindíg jelentős bevételi forrást jelent, amit a konkurens Toyota és Honda sikerei is jól mutatnak. A gyártó az új ketajtóssal, és a hamarosan szintén gyártásba kerülő Z sportkocsival igyekszik visszajutni e piac éllovasai közé.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)