A Pebble Beach Concours d'Elegance közönsége láthatta elsőként élőben a Veyron Grand Sportot, amely elsősorban kivehető tetőpanelje révén különbözik az alapmodelltől.
A két autó között persze vannak más különbségek is: a vázszerkezetet számos helyen megerősítették, hogy a merevsége megegyezzen a kupééval, és a szélvédő is hátrébb végződik valamivel. Ugyanakkor dinamikai szempontból nincs lényegi eltérés, a Grand Sport felszerelt tetőpanellel ugyanúgy megfutja a 407 km/h-s sebességet, mint a csukott Veyron.
Tető nélkül persze már nagyobb a légellenállás, de állítólag így is elérhető a 360 km/h, bár nehéz elképzelni, hogy ezt a lehetőséget a majdani tulajdonosok túl gyakran kihasználnák. Mivel a tetőpanel számára az autóban nincsen hely, a Bugattinak ki kellett találnia valamit, hogy egy hírtelen érkező zápor ne áztassa ronggyá a luxus-kivitelű belső teret, ha a tető épp a garázsban maradt. Ilyen esetekre elhelyeztek egy apró vászontetőt a kocsiban, ez azonban valódi szükségmegoldás, olyannyira, hogy csupán 130 km/h-ig tanácsos gyorsítani, ha fenn van, nagyobb sebességnél ugyanis félő, hogy leszakad.
A Grand Sport persze még drágább lesz, mint a többi Veyron. 1,4 millió eurót kérnek egy-egy darabért, így még az sem biztos, hogy a gyártási tervekben szereplő 150 példány gazdára talál majd. A Bugatti mindenesetre számít hűséges vásárlóira: az első ötven autót kifejezetten regisztrált vásárlóiknak szánják.