Az új Ford kisautó képeit már korábban is láthattuk, most azonban újabb információk kerültek nyilvánosságra a típussal kapcsolatban.
A piaci bevezetés idején csupán kétféle motorral, egy 1,2 literes benzinessel és egy 1,3 literes turbódízellel lesz kapható a kisautó. Régóta tudjuk, hogy a típus a Fiat 500-as műszaki alapjaira épül, így nem meglepő, hogy a motorok is az olasz gyártótól származnak. A benzinmotor 69 lóerős, a dízel változatot pedig 75 lóerő mozgatja. Úgy tűnik, az új formaterv nem igazán befolyásolja a fogyasztási adatokat: a Ka dízel ugyanúgy 4,2 litert fogyaszt 100 kilométeren, vegyes ciklusban, mint az 500-as ugyanezzel a motorral. Elképzelhető, hogy később ugyanúgy készülnek erősebb változatok is, mint az olasz ikerből, bár a Ford számára most alighanem fontosabb, hogy mindkét Ka-variáns szén-dioxid-kibocsátása 120 g/km alatt marad.
Az adatokkal együtt néhány újabb fotó is megjelent - ezek alapján már nemcsak az autó külsejéről alkothatunk pontos képet, de a belső tér számos részlete is jól kivehető. A Ford tervezői láthatóan igyekeztek összhangba hozni a belsőt a külső éles-íves formáival. Az összképet többféle színű belső burkolattal és - az autó fényezésével harmonizáló színű - mintás kárpitozással igyekeztek feldobni, de a középkonzol űrhajó-dizájnja valószínűleg megosztja majd a vásárlókat.
A Ka bemutatóját a Párizsi Autószalonon tartják, a forgalmazást pedig az év vége felé kezdik az európai Ford-kereskedések.