A GM Europe igazi keverékautót állít ki az októberi Párizsi Autószalonon. Igaz, egyelőre csupán tanulmányként.
Az Orlandóról első ránézésre nehéz megmondani, hogy miféle jármű. Stíluselemei alapján valamiféle hobbiterepjárónak mondanánk, bár azoknál mintha alacsonyabb lenne, így nemigen látszik alkalmasnak az épített utakról való letérésre. Ráadásul hétszemélyes, akár az egyterűek, műszaki alapjait pedig a kompakt Chevrolet Cruze-tól, a Lacetti utódjától örökölte. Afféle mindenre jó autó, amely ugyanakkor semmiben sem jeleskedik igazán. A GM ezzel persze nem mutat újat, hiszen ma már számos hasonló típus kapható, például a Nissan Qashqai, a Ford Kuga, a Mitsubishi Outlander vagy a VW Tiguan, hogy csak néhányat említsünk. Legfeljebb az amerikai hangulatú formaterv lehet meglepő, és az a tény, hogy az autót Európában Chevrolet, és nem Opel jelzéssel mutatják be.
A jellegzetes formák alatt szokványos GM technika lapul: a globális Delta platform fronthajtással, és a koreai Chevrolet szériamodellekből már ismert kétliteres VM Motori turbódízel 150 lóerős változata. Már ezekből a részletekből is sejthető, de a gyártó is megerősítette, hogy az Orlando nem csupán dísznek készült: sorozatgyártásra szánják - persze azután, hogy megszabadították a tanulmányautókra jellemző látványos, de drága részletektől - bár egyelőre nem árulták el, hogy a végleges változat mikor kerülhet piacra.