Egy nappal a hivatalos bemutató előtt lelepleződött a Lamborghini legújabb tanulmányautója.
Az Estoque lényegében az Aston Martin Rapide és a Porsche Panamera mintáját követi: egy kivételesen alacsony építésű négyajtós, sportkocsikra jellemző stílusban és menetteljesítményekkel. A Lamborghini tervezői láthatóan igyekeztek átvinni valamit a márka sportkocsijainak karakteréből a hosszú kupéra: az első légbeömlők formája és a farrész szögletes kialakítása egyértelműen a Renevtónra emlékeztet, bár az autó többi formája jóval lágyabb hatást kelt. Műszaki szempontból az egyetlen közös vonás a többi Lamborghinivel az autó orrába szerelt 5,2 literes, 560 lóerős V10-es motor, amely a Gallardo LP 560-4 típusból származik.
Az 5,15 méteres, összkerék-hajtású szuper-kupé sorsa egyelőre bizonytalan, bár egyes források szerint elképzelhető, hogy gyártásba kerül a későbbiekben, és nem csak a prototípusban szereplő motorokkal: állítólag lesz V12-es dízelmotorral, és kompresszoros V8-assal felszerelt változata is. Így ilyen típushoz persze új padlólemezt kell kifejleszteni, ami a Lamborghini számára biztosan túl nagy falat lenne. Ugyanakkor elképzelhető, hogy az olasz márka is hozzáférhet a Porsche Panamera alkatrészeihez, mivel a stuttgartiak hasonló felépítésű négyajtós kupéjához számos elemet a Lamborghini anyacége, a Volkswagen csoport gyárt majd.