Olcsó és egyszerű, mégis felejthetetlen vezetési élményt ígér az aprócska francia roadster.
A Secma F16-os már-már primitív jószág: az acél csővázra csak annyi műanyag elemet szereltek, amennyi ahhoz kell, hogy a menetszél ne fújja ki a sofőrt és utasát a bőr kagylóülésekből. Szélvédője van, teteje viszont nincsen, ahogy ajtaja sem, a kerekek már a karosszérián kívül helyezkednek el saját sárvédőik alatt, a formaterv - már ha lehet itt ilyenről beszélni egyáltalán - a régi, VW Bogár-alapú buggykat idézi. Még olyan alapvető kényelmi funkciók is hiányoznak az F16-ból, mint az állítható ülések, kormány vagy pedálsor, így a tulajdonoson kívül, aki nyilván magára szabathatja az autót, más még vezetni is csak komoly nehézségek árán tudja.
A minimalista építésmód előnye ugyanakkor, hogy a 2,75 méter hosszú, 1,76 méter széles és 1,1 méter magas apróság csupán 560 kilogrammot nyom, így egy szokványos személyautó-motor is brutális sportkocsit faraghat belőle. A Secma 1,6 literes, 105 lóerős Renault benzinmotort épít az autóba, amely akár 5,9 másodperc alatt is felgyorsíthatja az autót 100 km/h-ra. Az F16 végsebessége ugyan csupán 180 km/h, de egy ilyen kis lélekvesztőben aligahnem ez is épp elég a halálfélelemhez.
Kanyargós országutakon, vagy szűk versenypályákon való száguldozáson kívül másra nemigen alkalmas ez az óriás-gokart, viszont egyáltalán nem drága, különösen ha a hasonló dinamikájú sportkocsikhoz hasonlítjuk. Egy-egy példányért 17 ezer eurót, azaz átszámítva nagyjából 4,3 millió forintot kérnek.