Craiovában, az egykori Daewoo üzemben készülhet a Ford következő újdonsága, amellyel a Fiesta és a Focus közti űrt próbálják áthidalni a kínálatban.
A B-Max néven emlegetett modell lényegében a Fusiont váltja le, bár teljesen más karakterű autó lesz: állítólag sokkal inkább az Opel Merivára emlékeztet majd, azaz egy kisméretű egyterű lesz jól variálható belső térrel, és nem törpe-szabadidő-autó, mint a Fusion. Az autó természetesen az új Fiesta műszaki alapjaira épül majd, ami egyesek szerint azt jelenti, hogy nem csak Európában gyárthatják, de akár Mexikóban, vagy Kínában is, ugyanazokon a gyártósorokon, ahol a lépcsős hátú Fiesta is készül.
A Ford márciusban vásárolt 72,4%-os részesedést a craiovai autógyárból, amelyet eredetileg az Oltcit autók gyártására építettek. Az üzemet később a Daewoo vette meg, és korszerűsítette, így az 1990-es évek második felében innen látta el az európai piac egy részét. A Ford most mintegy 675 millió euró befektetéssel ismét modernizálja a gyárat, ahol évi 300 ezer autó, és ugyanennyi motor készülhet. Először a Transit áruszállító gyártását kezdik meg a román üzemben 2009-ben, a B-Max összeszerelése pedig 2010-ben indulhat.