Az Aston Martin luxusszedánoknak fenntartott márkája hosszú szünet után, négy év múlva újra felbukkanhat, méghozzá egy igen drága, ultramodern luxusautóval, amelyet a Mercedes által szállított alapokra építenének.
Brit sajtóhírek szerint a Lagonda és a következő Maybach fejlesztését közösen végzi majd a Mercedes és az Aston Martin, sőt, a két autó egy helyen is készülhet, ami jelentős megtakarítást hozhat mindkét gyártónak. Az autók alapjául szolgáló platform a W222 kódjelű következő S osztályból származik majd, ahogy a motorválaszték, a hajtáslánc, a futómű, és számos más fedélzeti rendszer, viszont a karosszéria megtervezését és kivitelezését az Aston Martin végzi majd, alighanem a könnyű, és könnyen alakítható VH alumínium struktúra felhasználásával, amelyre az összes jelenlegi Aston Martin is épül.
A Maybach-Lagonda páros valószínűleg olyan különleges műszaki megoldásokkal készül majd, mint az útfelület feltérképezésén alapuló aktív felfüggessztés, és mindkét autó kapható lesz hibrid hajtáslánccal is. A csúcsváltozatokba várhatóan a Maybachban ma is használt hat literes, két turbófeltöltős V12-es motor egy továbbfejlesztett változata dolgozik majd.
Az Aston Martin valószínűleg más típusaiban is a Mercedes motorjait és váltóit kezdi el használni néhány éven belül, mivel jelenlegi motorszállítójuk, a Ford hosszabb távon nemigen tervezi a Jaguar és az Aston Martin számára már csak bérmunkában gyártott V8-as és V12-es motorok továbbfejlesztését.