Utolsó tartalékait éli fel a General Motors, most éppen a Suzukiban meglevő 3%-os részesedésétől szabadul meg, hogy előteremtsen még némi pénzt saját fenntartására.
A GM sokáig a Suzuki egyik legnagyobb részvényese volt: a japán autó- és motorkerékpár-gyártó 20%-át birtokolta, és a két cég egymás legfontosabb partnerének számított. Míg a Suzuki a kisautók fejlesztésében és gyártásában segítette a GM-et, addig a detroiti óriás terepjárókat és nagyobb személyautókat szállított a japánok amerikai részlegének. 2006-ban, az anyagi problémák első jelére azonban eladták részvényeik nagy részét, és csupán 3%-ot tartottak meg. A Suzuki most ezt is visszavásárolja mintegy 230 millió dollárért, ami ugyan legfeljebb hetekre fedezheti a GM veszteségeit, viszont rövid távon sokkal többet segít a nehéz helyzetben, mint a páncélszekrényben porosodó részvények. Egyben a Suzuki is visszanyeri teljes önállóságát, ami a cégvezetés egyik régi célja volt.
A Suzuki kisautó-specialistaként eddig viszonylag könnyen viselte a recesszió hatásait: Japánban és Európában stabilnak tűnik a pozíciója a piacon, ahogy Indiában és Kínában is, az észak-amerikai piacon pedig mostanában készülnek nagyobb termékoffenzívára.