A Honda pasadenai fejlesztőközpontjában dolgozta ki a Jason Wilbur által vezetett tervezőcsapat a japánok új tanulmányának formáját. A Honda mindenkit meglepett az FC Sport Los Angeles-i bemutatójával, melynek egzotikus ruhája az FCX Clarity modell üzemanyagcellás hajtásláncát rejti.
Az FC Sport azokhoz az autórajongókhoz szól, akik már előre aggódnak, hogy mi lesz a sportautókkal a kőolajos éra végén: az eddig családi szedánban alkalmazott megoldás, a Honda V Flow technológiája most egy könnyű, nulla károsanyag-kibocsátású, alacsony tömegközéppontú sportkocsiban igyekszik bebizonyítani, lesz élet a benzinen túl.
A háromszemélyes autó hátsó ülései találhatók az egyedi kialakítású nagyteljesítményű üzemanyag-cellák, az akkumulátorokat a karosszéria mélyére, középre helyezték, az elektromotor pedig közvetlenül a hátsó tengely előtt található. A két üzemanyagtanknak a hátsó tengely fölött találtak helyet.
A hajtás elemeinek optimális elhelyezése viszonylag nagy utasfülke kialakítását tette lehetővé, a sofőr a két hátsó utas előtt, középről irányítja az autót, a tetőként szolgáló üvegbura felfelé nyílik. A furán ható hosszú hátsó túlnyúlás miatt az FC Sport formája nagyban emlékeztet a Lamborghini régebbi, Countach és Diablo típusaira, orra pedig egyértelműen a Civic vonalait tükrözi.