A Totalcar olvasói a Honda The Great Race tanulmányt találták az LA Design Contest legérdekesebb pályaművének, a Mazda által indított Kaan csak az utolsó előtti helyet tudta megcsípni, de nálunk a forma döntött a sorrendről, míg a zsűri technikai specifikációkat is kapott a pályaművekhez. Talán ez megmagyarázza, hogyan lett első a Mazda tanulmánya: a Mazda által mellékelt leírás szerint Kalifornia útjait elektromosságot vezető polimerekkel bélelték ki a felszín alatt, a Kaan elektromos kerekei pedig innen veszik fel a működéshez szükséges energiát. Ami természetesen a városszéli napfarmokról származik. A Kaan tervezett végsebessége 400 km/h, ráadásul akár harminc darabot is egymáshoz lehet kapcsolni, amik ilyenkor szorosan egymás mögött helyezkednek el, és ez jótékony hatással van a menetoszlop légellenállására. Majd meglátjuk 2025-ben.