Az apró japán autógyár eddig elsősorban ízlésficamos kínálata révén szerzett kétes hírnevet, a Jaguar stílusjegyekkel megvadított Nissan Micra, a Rover-orrú Toyota Corolla és a Honda NSX alapú tengeri rém, az Orochi után azonban készítettek valamit, ami talán egy picit jobban néz ki a példaképénél.
Nem mintha a Himiko roadster eséllyel indulhatna bármelyik autós szépségversenyen, de egész jól hozza a brit klasszikus, a Morgan fazonját modern köntösben, és ami külön felüdülés, nem örökölte az egyetlen modernizált vonalú Morgan, az Aero8 bandzsa tekintetét és ódivatú, favázas felépítését. A Mitsuoka persze ezúttal is kölcsön-technikával dolgozik: a régi vágású angol roadstereket mímelő idomok alatt a Mazda MX-5 mechanikája lapul. A motor az erősebbik, kétliteres, 160 lóerős négyhengeres, de az összecsukható keménytető és a szélvédő is a Mazda kétüléseséből származik. Egyetlen komolyabb módosítást végeztek: a megfelelő arányok érdekében előbbre helyezték az első tengelyt.
A gyöngyházfehér, metálvörös és metálfekete színben kapható autóért a Mitsuoka 5,65 millió jent, azaz napi árfolyamon számolva 12,7 millió forintot kér, így valószínűleg ebből a modellből sem készül több évente néhány száz példánynál, de ennyi valószínűleg elég is lesz, hogy a japán karosszériaépítő manufaktúra tovább virágozhasson.