A világ egyik leggyorsabb motorkerékpárjának motorját eddig is több különleges sportkocsiba beépítették már, de mindeddig gondot okozott, hogy a motort alapvetően nem személyautó-váltókhoz tervezték. Egy kis cég, a Hartley Enterprises azonban készített egy átalakító készletet, amellyel megoldódik ez a probléma is.
A Hartley nem kezdő a Suzuki Hayabusa motorjának átalakításában: tavaly két ilyen blokkból építették meg H1 jelzésű motorjukat, egy 2,8 literes, 400 lóerős V8-ast. Az 1,34 literes négyhengeres Suzuki motor azonban egyedül is elég erős egy könnyebb sportkocsiba: már gyári állapotban is 196 lovas, és minimális tuninggal könnyedén 200 lóerő fölé növelhető a teljesítménye. A Hartley H2-es, amelyet autóba való beépítésre terveztek, lényegében új alsó részt kapott. A főtengelyt befogadó öntvényt egy alumíniumból mart alkatrésszel váltják ki, így már nem okoz problémát összekötni azokkal a régebbi személyautó-váltókkal, amelyeket a készletből összeépíthető Lotus Super Seven-utánzatokban és más, kitben kapható sportkocsikban alkalmaznak.
Az átépített Hayabusa motor persze elsősorban amatőr versenygépekben használható, hiszen az autók motorjaira vonatkozó környezetvédelmi szabványoknak nem felel meg, bár elképzelhető, hogy Nagy-Britanniában egyedi építésű utcai autókat is le lehet majd vizsgáztatni vele. A Hartley H2-est várhatóan 2009 elején kezdik gyártani, természetesen a megrendeléseknek megfelelő mennyiségben.