A francia tervezők megváltoztatják a változtathatatlant: áttervezték a Citroën emblémát, amely lényegében kilencven éve változatlanul szolgálja a márkát.
Az új jelvényen a korábbi dupla nyílból dupla bumeráng lesz, a hivatalos magyarázat szerint azért, hogy jobban illeszkedjen egyes modellek formavilágához. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a régi, sarkosabb logó nyugdíjba vonulna: állítólag mindkettő használatban marad, legalábbis egyelőre. „Más gyártókkal ellentétben, amelyek minden autójukon azonos formában alkalmazzák a jelvényt, úgy döntöttünk, hogy autóink orr-kialakításának tökéletes egyensúlya érdekében változtatunk a Citroën logón.” - magyarázza Vincent Besson, a Citroën termékfejlesztési részlegének vezetője. Az új emblémát elsőként a C3 Picasso egyterű viseli majd, de később alighanem más modelleken is találkozhatunk vele.
A Citroën 1919 óta alkalmazza a dupla nyílformát a jelvényében, és bár a körítés többször is változott, az alapmotívumhoz most nyúlnak először. A jelvény egyébként André Citroën, a cégalapító egy korábbi találmányának, a nyíl-fogazású fogaskeréknek állít emléket.