Azt hittük, nem hallunk többé az egykori versenyautó-gyártó nagyhatalomról, de Adrian Reynard egyelőre nem adta fel a harcot: egy új autóval próbálja megfordítani a szerencséjét.
Az Inverter (magyarul fordító) szakít a hagyományokkal, legalábbis látszólag: elvben nem csak a versenypályák meghódítása a célja, de akár közúton is használható, igaz, elsősorban örömautózásra. A négykerekű ugyanis valódi célszerszám: csővázas, műanyag burkolatú kétüléses sportkocsi az alján hatalmas diffúzorokkal, elöl és hátul tekintélyes légterelővel, amelyből minden felesleges súlynövelő eszköz kimaradt. Nem csak a klímaberendezés és a hifi, de még a szélvédő és a hangszigetelés is, azaz a használatához minimum ajánlott bukósisakot húzni, és a versenyoverál is erősen ajánlott - az öltöny úgyis összegyűrődne a szűkös a szűkös kagylóülésekben. Cserébe viszont az egész szerekezet csupán 400 kilogrammot nyom, így készítői szerint az F1-es autókra jellemző menetdinamikát kínál. A Reynard nem köti meg a vásárlók kezét: többféle, motorkerékpárokból származó hajtáslánc is beépíthető. A gyáriak a Suzuki Hayabusa és a Honda Fireblade motorját ajánlják, amelyek némi tuninggal akár 200 lóerőt is leadhatnak.
Az Inverter kétségtelenül villámgyors lesz bármelyik motorral, azonban nem is a menetdinamikája jelenti az elsődleges vonzerejét, hanem elképesztő tapadása: állítólag akár 4g oldalgyorsulás is elérhető vele a karosszériára ható óriási leszorítóerőnek köszönhetően. Állítólag a nevét is innen kapta: az alján kialakított diffúzor olyan hatékony, hogy 160 km/h felett állítólag akár az autó súlyát is képes volna megtartani, azaz nagy sebességnél akár a plafonon is száguldhatna. Fejjel lefelé persze aligha közlekednek majd vele, viszont hamar közkedvelt lehet a brit klubversenyzők között.
Adrian Reynard 1973-ban kezdett versenyautókat építeni, és szűk harminc év alatt a csúcsra jutott ebben a műfajban. 2000-re nála készült a legtöbb versenyautó, gyakorlatilag egyeduralkodó volt a CART sorozatban, felépített egy F1-es csapatot, és tucatnyi más kategóriában is sikeresen szerepeltek az autói. A sikerek nyomán azonban túl bátran költekezett a cég, így 2002-ben fizetésképtelenné vált és darabokra szedték a hitelezők. Az Inverter tehát az újrakezdést jelenti az egykori cégalapító számára, és egyben az utolsó esélyt, hogy ismét meghatározó tényezővé váljon a megvásárolható versenyautók piacán.