Az előzetes hírekkel ellentétben csupán egyetlen képet mutattak Detroitban az egykori Beat tanulmány ötajtós, sorozatgyártásra szánt változatáról.
Az autó külseje nem változott sokat a tanulmány óta, leszámítva a két plusz ajtót, de az sem igazán feltűnő, mivel a hátsó kilincseket a hátsó oldalablakok sarkába rejtették egy sötét műanyagpanelre. A márik jelentős változás, hogy az új modellt – a Daewoo Matizból kifejlesztett elődjéhez hasonlóan – már Spark, és nem Beat néven említi a gyári sajtóanyag. A típus fejlesztését a koreai GM-Daewoonál végzik, de az autó arányai alapján gyanús, hogy a koreaiak komoly segítséget kaptak a Suzukitól: a magas, keskeny, tömpe orrú modell karaktere a részletektől eltekintve feltűnő hasonlóségot mutat az Esztergomban gyártott Suzuki Splash/Opel Agila párossal.
Az új Spark műszaki tartalmáról egyelőre csak pletykák révén hallhattunk: állítólag 1,2 literes, négyhengeres motorral készül majd – bár nem kizárt, hogy a Splashhez hasonlóan lesz ezres verzió – és beszélnek egy komolyabb teljesítményű turbós változatról is. A nemzetközi bemutatót várhatóan a márciusi Genfi Autószalonon tartják, ami érthető is: míg Európában már az idén kapható lesz, az amerikai forgalmazásra legkorábban 2011-re teszik alkalmassá.