A Detroitban bemutatott roadstertanulmánynak a gyáriak szerint komoly esélye van rá, hogy három éven belül szériamodellé váljon, annak ellenére, hogy teljesen új platformot kell fejleszteni a számára.
A Volkswagen vezetése egyelőre nem döntött a középmotoros típus gyártásáról, de azt mondják, a pozitív döntés esélye mintegy 70%. Ugyanakkor a gyártás csak abban az esetben kerülhet szóba, ha a Volkswagen csoport más márkái is - például az Audi és a Seat - elkészítik saját középmotoros sportkocsijukat, mivel csak így lehetne megfelelő sorozatnagyságot elérni. Egyes pletykák szerint még az is elképzelhető, hogy az új platformot a Porsche is felhasználná, például a Boxster/Cayman páros utódjának kifejlesztéséhez. Azt már mi tesszük hozzá, hogy az Audinak már van hasonló méretű kétüléses kétajtósa, a Golf-alapokra épülő TT, de egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy a Győrben készülő kompakt sportkocsi utódja már a Bluesport középmotoros padlólemezére épüljön.
A cégvezetésnek persze még számos más tényezőt is figyelembe kell vennie, mielőtt zöld utat adhat a Bluesportnak. Ilyen a gazdasági környezet és persze a közönség reakciója, amelyet csak az idei Detroit Motor Show bezárása után lehet majd felmérni.