A Cadillac elektromos-benzines tanulmányautója gyártásra késznek látszik ugyan, mégsem valószínű, hogy zöld utat kaphat. Az ok prózai: most fontosabb típusok fejlesztésére kell a pénz a General Motorsnál.
A Converj tanulmány nagyrészt a Chevrolet Volt alkatrészeire épül, egy olyan típuséira, amelynek a fejlesztése a GM egyik lenfontosabb és legnagyobb támogatást élvező programja. A tervek szerint a Volt már 2010 végén gyártásba kerül - egyebek közt az is kiderült a napokban, hogy az autóba szánt nagy teljesítményű Li-ion akkumulátort az LG Chem gyártja majd. A két autó közt a formán kívül nincsen sok különbség, bár a Converjbe egy 14 lóerővel nagyobb teljesítményű villanymotor került. Ráadásul a Cadillac változatból több haszon származna, hiszen a GM termékfejlesztési igazgatója, Bob Lutz szerint semmiképp nem adnák olcsóbban, mint az XLR roadstert.
Ha a General Motors jobb anyagi helyzetben lenne, valószínűleg azonnal elkezdenék a Converj fejlesztését a Voltéval párhuzamosan, jelenleg azonban minden felesleges kiadástól meg kell szabadulnia a cégnek, hogy képes legyen elkerülni a csődöt. Még olyan lehetséges húzómodellek amerikai bevezetését is elhalasztották, mint a Chevrolet Cruze, pedig a kompakt szedán egyértelműen az eladások érezhető növekedésével kecsegtet.