A sportkocsik ugyan elfogytak a Honda kínálatából, de a gyári tuningcég nem válogat - most éppen az új Insight hibridet alakították át.
A hajtáslánchoz egyelőre nem nyúltak, viszont úgy alakították ki a légterelőket és a kötényeket, hogy a karosszériára ható felhajtóerőt teljes egészében ellensúlyozzák. Az Insight fejlesztésénél ugyanis az alacsony légellenállás volt az elsődleges szempont, viszony így nagy sebességnél viszonylag jelentős felhajtóerőt termel az ívelt tetejű karosszéria. A Mugen csomag elöl és oldalt méretes kötényekkel csökkenti az autó alá bejutó levegő mennyiségét, hátul pedig egy magas légterelő, és a hátsó lökhárító alján kialakított diffúzor szorítja lefelé az autót száguldás közben. Az aerodinamikai csomag mellett ültetőkészletet is kínálnak az Insighthoz, amely 20 mm-rel csökkenti a hasmagasságot, és merevebb rugókkal, illetve nagyobb csillapítású lengéscsillapítókkal javítja az autó kanyarstabilitását. Ezen kívül többféle, 15 és 16 hüvelykes felnigarnitúra közül választhatnak a megrendelők.
Az Insight persze a Mugen tuning révén sem válik sportkocsivá, de arra elegendőnek látszik, hogy javítson a hibrid modell által nyújtott vezetési élményen.