Sportosabbnak nem látszik, csak kevésbé praktikusnak az i20 sorozat újabb változata, bár nyilván nem költöttek volna a fejlesztésére, ha nem volna iránta kereslet.
Elölről és hátulról ugyanolyan, mint az ötajtós változat , és oldalnézetből is csak a hosszú ajtók, és a lekerekítettebb alsó peremű - így valószínűleg rosszabb kilátást biztosító - hátsó oldalablakok különböztetik meg ikertestvérétől a háromajtós kivitelt. A méretek sem változtak: az i20 az ajtók számától függetlenül 3,84 méter hosszú, 1,71 méter széles és 1,49 méter magas. A motorválaszték négy tagból áll, egy 1,2 literes 78 lóerős, egy 1,4 literes 100 lóerős és egy 1,6 literes 126 lóerős benzinesből, illetve egy 1,6 literes 115 lóerős turbódízelből - a legkisebb benzinest leszámítva mind régi ismerős más Hyundai és Kia modellekből. Természetesen a háromajtós változat is öt személy szállítására alkalmas - legalábbis papíron - és minden lényeges extrát felvonultat, ami egy ekkora autótól elvárható, egyebek közt MP3 lejátszós, USB-cstalkozós hifi, és hat légzsák is kapható lesz hozzá.
A háromajtós i20-as a Genfi Autószalonon mutatkozik be március elején, és Európában, illetve Dél-Koreában még az év első felében meg is indulhat a forgalmazása, bár az az érzésünk, a praktikusabb ötajtós változat népszerűbb lesz.