A detroiti gyártó 177 oldalas önmegmentési tervébe két új modell egy-egy számítógéppel generált képe is bekerült, nyilván azért, hogy a politikusok is lássák, miről maradnak le, ha nem nyitják nagyobbra az államkasszát a Chrysler előtt.
Az egyik típus a 300C következő generációja, amely talán már az idén, az év második felében bemutatkozhat. A formaterv láttán az az érzésünk, hogy a Chrysler tervezői csak annyit próbáltak változtatni az összképen, amennyit muszáj, hiszen a jelenleg készülő 300C esetében sem a külső jelentett problémát. Megmarad a hasábforma, az alacsony ablaksáv, a vaskos sárvédő-szélesítések és az óriási kerekek, csak a részleteket dolgozták át. Az autó orrába simuló fényszórók és a finomabb kidolgozásúnak tűnő hűtőrács a legfeltűnőbb változás, de az oldalsó ablakkeretek is vékonyabbnak tűnnek: a hatás egy picivel talán elegánsabb, ugyanakkor mintha veszített volna férfias karakteréből. A típus persze sokkal több kritikát kapott a belső tér kidolgozása, mint a külső formaterv miatt, így a változtatások nagyobb részét is itt hajtják végre. A Chrysler egyelőre csak annyit árult el, hogy az autó továbbra is kapható lesz Hemi V8-asokkal, igaz, hengerlekapcsolással próbálják mérsékelni a klasszikus nyolchengeres étvágyát, az alapváltozatokba viszont a vadonatúj Phoenix V6-osok kerülnek a korábbinál nagyobb teljesítménnyel és alacsonyabb fogyasztással.
A másik képen az új Jeep Grand Cherokee látható, amely szintén 2009 és 2010 fordulójára várható. Itt jóval radikálisabbak a változások: az előző generációra csak a jellegzetes, trapézforma sárvédőívek és az autó arányai emlékeztetnek. A forma sokkal lekerekítettebb lett, az övvonal pedig magasabban húzódik, de az összkép mégis agresszívabb lett, talán a kisebb fényszórók és a szokatlanul széles hétlyukú hűtőmaszk miatt. Itt is megmutatták az új belső teret, bár a lényeg, azaz hogy sikerül-e vonzóbb anyagokat találni a megvalósításhoz, a virtuális vázlatokon nem látszik.
Azt nehéz megjósolni, hogy a Grand Cherokee és a 300C felújítása mennyiben járulhat hozzá a Chrysler eladások meredek zuhanásának megállításához. Amerikában ugyan nem számítanak kirívóan drága autóknak, de nagy termetükkel és magas fogyasztásukkal az átlagnál is gyorsabban zsugorodó piacokat vesznek célba. A cég sorsának jobbra fordulását inkább az olyan típusoktól várhatná, mint a Chrysler Sebring/Dodge Avenger, vagy a Dodge Caliber/Jeep Compass páros utódai, de ezek a modellek csak évek múlva készülhetnek el, miután a Chrysler mérnökei megismerkedtek a Fiattól szerzett technológiával.