Eddig csak kézi váltóval készült az elegáns olasz kupé, pedig Észak-Amerikában és Ázsia egyes részein automata nélkül nem könnyű labdába rúgni.
A legtöbb gyártó számára nem okoz nehézséget a váltók cseréje, hisz egyszerűen vásárolnak egyet valamelyik specialistától és beépítik a motor mögé. A Maserati kézi váltója azonban közvetlen a hátsó tengely elé kerül, és kardántengellyel kapcsolódik az elöl elhelyezett motorhoz, ami megnehezíti a tervezők feladatát, ilyen automatát ugyanis senki nem kínál készen. A megoldás a padlólemez és a hajtáslánc teljes átszabása lett, hogy az automata váltó elférjen a V8-as motor mögött. Az azonos platformra épített Quattroportéval már bejárta ezt az utat a Maserati, így a Gran Turismo esetében már csak át kellett venni a bevált megoldásokat.
A kupéba ugyanaz a hatsebességes kerül, mint a négyajtósba, és kizárólag az elérhető legerősebb motorral, a 4,7 literes, 440 lóerős V8-assal kínálják Gran Turismo S Automatic néven. A bemutatóra a Genfi Autószalonon kerítenek sort.