A Stuttgartban tanuló gyakornokok munkája a Daimler AG. múltját és jövőjét egyesítő, vizet pöfögő jármű.
A feladat egy üzemanyacellás roadster megépítése volt, és a célt teljesítették is a tervezéssel megbízott gyakornokok, bár nem pont úgy, ahogy gondolnánk. Az F1-es autókéra emlékeztető ultrakönnyű, kétszemélyes, karbonszálas műanyagból készített kapszula hátuljába került a hajtáslánc, amely egy 1,64 lóerős villanymotorból, és az azt tápláló, hidrogénnel üzemelő üzemanyagcellából áll. Ennek megfelelően az autó végsebessége csupán 25 km/h - valószínűleg innen az ötlet, hogy az első Benz autó, a Patent Motor Wagen küllős kerekeit kapja meg. A szupertiszta kétüléses tehát csigalassú, viszont a hatótávolsága legalább autóhoz méltó: egy feltöltéssel akár 350 kilométert is megtehet.
Az F-CELL persze inkább tekinthető egyfajta ötlethalmaznak, amelyből a Mercedes tervezői később könnyedén meríthetnek, mint akár igazi tanulmányautónak. Ugyanakkor vannak olyan pesszimista vélemények, amelyek szerint pontosan ez a közlekedés jövője, ha egyszer kifogynak a fosszilis energiahordozók.