Az elegáns, négyajtós kupé premierjére ugyan csak az év második felében kerül sor, de az Aston Martin már most nyilvánosságra hozott néhány adatot, és egy fotót a gyártásra szánt modellről.
A 2006-os tanulmány óta elsősorban farra hízott látványosan a Rapide, ami érthető is. Ha fel akarja venni a versenyt a Porsche Panamerával és a Mercedes CLS-sel, akkor a hátsó utasoknak és a csomagoknak is elegendő hely kell - egy ilyen drága négyajtósban nem lehet helyszűke, még a forma kedvéért sem. Ezért lett magasabb a tetővonal, a karosszéria túlnyúlása hátul, és ezért lett szélesebb az autó farrésze. Ennek ellenére a végleges Rapide nem látszik nehézkesebbnek, mint a tanulmány, sőt, az új arányok talán még jobban is állnak az autónak: ugyan egy leheletnyivel kevésbé sportos, viszont több eleganciát sugároz, mint a tanulmány.
A lemezek alatt nagyrészt az Aston Martin sportkocsijaiból már ismert megoldásokkal találkozunk. A karosszéria a VH platform alumínium tartóelemeire épül, akárcsak a gyártó többi modellje, a hajtást pedig egy kerek hat literes, 470 lóerős V12-esre bízták, amelyhez hatsebességes, kézzel is kapcsolható automata váltó kapcsolódik. Úgy tudjuk, gyengébb változat nem is lesz, hiszen a típussal az Aston Martin a konkurencia fölé próbál lőni presztízsben és árban, így viszont már egy V8-as kivitel is vérszegénynek hatna. "A Rapide egyedülálló lesz a maga nemében, egy igazi Aston Martin mind teljesítményben, mind minőségben. Luxuskivitelű, sportos túrakocsi, amilyen nincs még egy." - fogalmaz a sportkocsigyártó igazgatója, Ulrich Bez.
A Rapide lesz az első Aston Martin típus, amely nem Nagy-Britanniában készül: az autó összeszerelését a Magna-Steyr végzi majd Grazban, mivel korábban úgy nézett ki, hogy az angol üzemben nem lesz elég hely, és így a gyártás előkészítése is kevésbé terheli az Aston Martint. A típus élő bemutatóját várhatóan az őszi Frankfurti Autószalonon tartják, de az első példányok csak 2010 elején kerülhetnek forgalomba.