A Párizsi Autószalonon már bemutattak egy életnagyságú másolatot, hogy felkeltsék a közönség érdeklődését az új szupersportkocsi iránt, melyről akkor még csak annyit lehetett tudni, 1,2 millió angol font lesz az ára. A Genfi Autószalonon már néhány technikai adatot is közöltek, kiderült többek között, hogy az új modell karosszériája szénszálas műanyagból készül és hogy a motorja V12-es.
Most azonban végre elkészült egy igazi, hús-vér modell, melyet a Concorso d’Eleganza Villa d’Este elnevezésű eseményen mutattak be Olaszországban. A One-77-ből mindössze hetvenhét darabot gyártanak, az első vásárlóknak szánt darab is elkészül hamarosan. Az Aston Martin azt tervezi, hogy szoros kapcsolatot tart majd a 77 tulajjal, ezzel is hangsúlyozva a kocsi exkluzivitását. A One-77-nek természetesen minden porcikáját testre szabják.
A kocsi teljes kasztnija könnyű, de merev szénszálas műanyagból készül, elöl-hátul kettős keresztlengőkaros a futómű. A lengéscsillapítókat széles skálán lehet állítani, a DSSV technológia (Dynamic Suspension Spool Valve), melyet eddig utcai autóban még nem alkalmaztak, nagyon precíz és finom hangolást tesz lehetővé.
A One-77 V12-ese a DBS-ben és a DB9-ben lévő motoron alapul, de nem hat, hanem 7,3 literes, a végletekig kihegyezték, 700 lóerő lett a maximális teljesítménye, ráadásul a tömegét is sikerült csökkenteni 10 %-kal. Az erő egy új hatsebességes, robotizált szekvenciális váltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez – elöl 255, hátul 335 milliméteres gumik gondoskodnak a megfelelő tapadásról. A fékek, ahogy azt ebben a kategóriában mára megszokhattuk, kerámiából készültek.
A One-77 1500 kilót nyom, végsebessége jóval háromszáz felett van, 0-ról 60 mérföldre 3,5 másodperc alatt gyorsul, vagyis 3,7-3,8 másodperc körüli idő alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet.