Valójában soha nem ért ilyen keveset a General Motors egy-egy részvénye, névleg is csak a nagy gazdasági válság vége felé.
A New York-i tőzsdén tegnap 1,14 dollárral zártak a GM papírok. Utoljára 1933-ban volt ugyanennyi az árfolyam, de valójában akkortájt sem voltak ennyire értéktelenek a cég papírjai, hisz a korabeli dollár jóval nagyobb vásárlóerővel rendelkezett, mint a mai: új autót már ezer dollár alatti áron is adtak, míg ma ennyiért legfeljebb huszonéves rozsdakupacokat kapni Amerikában is. Az olcsó részvények persze azt jelzik, hogy a beléjük fektetett pénzt ugyanezzel az erővel a kukába is dobhatnák a befektetők, hiszen több mint valószínű, hogy a GM csődeljáráson esik át, és ennek következtében a papírok értéke nem lesz több, mit amennyit a rájuk nyomtatott festék ér. Ezt a feltételezést erősíti az is, hogy kiderült, a GM korábbi és jelenlegi vezetői is megpróbálnak megszabadulni a részvényeiktől, amelyeket a fizetésük részeként kaptak, vagy vehettek meg igen kedvező áron: többek közt Bob Lutz termékfejlesztési alelnök és a GM észak-amerikai részlegét vezető Troy Clarke is így tett.
A kockáztató befektetők egyedül abban reménykedhetnek, hogy mégis sikerül valahogy elkerülni a csődvédelmet, így a részvények értéke később akár növekedhet is, de erre számos elemző egybehangzó véleménye szerint egészen minimális az esély.