Egy apró svájci cég elektromos hajtású versenyautó-prototípus építésébe fogott, amellyel a La Mans-i 24 órás versenyen szeretnének indulni 2011-ben.
A Green GT elnevezésű jármű külsőre nemigen tér el a hagyományos versenygépektől, talán csak a szokásosnál keskenyebb kabintető kölcsönöz a járműnek némi repülőgép-jelleget. A széles és alacsony építésű karosszéria nagyrészt karbonszálas műanyagból készült, és megfelel az FIA hosszú távú prototípusokra vonatkozó előírásainak. A hajtást két darab, egyenként 100 kW-os, vízhűtéses villanymotorra bízták, amelyek egy saját szabadalomra épülő differenciál-sebességváltó egységen keresztül hajtják a hátsó kerekeket. A két motor 270 lóerőnyi összteljesítménye nem tűnik túl soknak - az autó végsebessége ezért sem haladja meg a 275 km/h-t - de ennek ellenére a GreenGT gyorsulásban méltó ellenfele bármelyik GT versenygépnek, ami elsősorban a motorok elképesztő, 2000 Nm-es össz-nyomatékának, és persze a 860 kilogrammos tömegnek köszönhető.
Egy ilyen hosszú távú versenygép esetében persze legalább olyan fontos, hogy milyen hosszan képes haladni, mint hogy milyen gyorsan, az elektromos hajtásnak manapság épp ez az egyik leggyengébb pontja manapság. A Green GT-t két, egyenként 30 kWh-s Li-ion akkumulátor táplálja, de ezek az energiavisszanyerő eljárások, és az autó felületére épített néhány napelemtábla ellenére sem bírnák a versenytempót 40 percnél, esetleg egy óránál tovább, az újratöltésük pedig hosszadalmas, több órás folyamat. Az egyelőre nem derült ki, hogy ezt a problémát hogyan tervezik megoldani, bár az az érzésünk, a legéletképesebb elképzelés az akkucsere lehet: hat-nyolc pár akkuval elvben már túlélhető a 24 órás verseny.