Diplomamunkának indult az apró retro-sportautó, de akár a Tesla Roadster ellenfele is lehet, ha túljut a prototípus-stádiumon.
A svájci Bursa által bemutatott törékeny sportkocsi elsősorban formájával ragadja meg a figyelmet: olyan, mintha valamelyik 60-as évekbeli négyhengeres Porsche sportkocsi elevenedett volna meg - leginkább talán a 718 RSK Spyderre emlékeztet, amelyekkel bő negyven éve a sportprototípusok kategóriájában taroltak a stuttgartiak. A múltidéző burkolat alatt azonban tisztán elektromos hajtásláncot találunk. A sportkocsit két, a hátsó kerekekbe épített szinkronmotor mozgatja, egyenként 95 kW, azaz 130 lóerő teljesítménnyel, így összességében 260 lóerő gyorsítja a könnyű karosszériát. A 100 km/h-t hat másodpercen belül érheti el, a végsebessége pedig kerek 200 km/h.
Az autó gyenge pontja a többi elektromos járműhöz hasonlóan a kis hatótávolság és a lassú töltés: az akkumulátorok kapacitása 16 kWh, ami 80 km/h-s átlagtempó mellett 130 kilométer megtételére elegendő, de az autó képességei kihasználva nyilván sokkal hamarabb elfogy belőle a szufla. Ugyanakkor a egy gyors újratöltés az akkumulátorok kapacitásának 60%-áig is 3 órába telik.
A Bursán - ahogy a többi villanyautó-gyártón - vagy az akkumulátor-technológia ugrásszerű fejlődése segítene, vagy valamiféle egységes akku-cserélő rendszer, olyasmi, amilyenen például a Project Better Place nevű vállalkozás dolgozik.