Bár korábban úgy tűnt, el sem készül a kabrió Camaro, a GM szóvivője szerint mindenképp piacra kerül, igaz, nagyjából egy év csúszással.
A Camaro Convertible előzetesét még 2007 elején láthatta a közönség tanulmány-autóként , és már a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a Ford Mustang megszorongatásához szükség lesz egy ilyen változatra is. Amikor azonban a csőd közelébe került a GM, olyan hírek keltek szárnyra, amelyek szerint a vállalat lemondott a kabrió fejlesztéséről, hogy ezzel is faragjon a költségein. Ez részben igaz is, hiszen a nyitott Camaro terveit egyelőre félretették, de a vállalat szóvivője azt mondja, csupán átütemezésről van szó. Egyszerűbben fogalmazva elhalasztották a fejlesztés befejezését, és a gyártás beindítását 2011 első negyedévére halasztották, abban a reményben, hogy a következő két évben rendeződik a vállalat helyzete, és ismét meglesz az anyagi háttér a piaci bevezetéshez.
Jelenleg a Camaro a General Motors egyik legsikeresebb típusa: a kanadai összeszerelő üzemben, ahol gyártják, a munkásoknak túlórázniuk kell, miközben a legtöbb GM üzemben több hetes leállásokkal próbálják összhangba hozni az előállított autók számát a csökkenő kereslettel.