Egyelőre csak egy V70-es alapú prototípus készült el, de a svéd gyártó szakemberei már a szériagyártásról beszélnek.
A Volvo, és egy svéd energetikai vállalat, a Vattenfall által kifejlesztett rendszer elvben bármilyen személyautóba utólag is beépíthető, mivel a hagyományos és a villamos hajtás teljesen különálló egységet képez. A belsőégésű motor - ezúttal egy kis károsanyag-kibocsátású dízel - a szokásos módon az első kerekeket hajtja, míg a villanymotor és a 11,3 kWh kapacitású Li-ion akkumulátorcsomag hátulra került, és a hátsó kerekeken keresztül hajtja az autót. Csodákat persze a svéd mérnökök sem tettek, az akkucsomagot vagy öt órába telik feltölteni egy szabványos elektromos csatlakozóból, de a dízelmotor révén az autó mozgásképessége legalább hosszú távon is megmarad, szemben a tisztán elektromos járművekkel.
Tervezői szerint a konnektoros hibrid hajtáslánc nagyjából 2012-re kerülhet gyártásba, és felépítéséből adódóan szinte bármely Volvo típusba beépíthető lesz.