A Hohenester H650 nem látszik többnek egy telematricázott, előző generációs Audi A4-esnél, pedig képes 360 km/h feletti sebességgel száguldani
Az autót Jürgen Hohenester, egy német autóversenyző és csapata építette. A motor egy 2002-es évjáratú Audi S4-esből származik, igaz, nemigen maradtak rajta érintetlen alkatrészek. A 2,7 literes, ikerturbós V6-os hengerűrtartalmát 3 literre növelték, átdolgozták a vezérlést, az égésteret és a feltöltőrendszert, így, részben kihasználva, hogy a biogáz jól bírja a sűrítést - az oktánszáma 120 és 140 között változik - 800 lóerőt csikartak ki a motorból a fékpadon. A rekordautóban azonban már csak 700 lóerőt ad le a hathengeres, elsősorban azért, hogy az élettartama ne csak néhány kilométer legyen. A Guiness Rekordok Könyve ellenőrei által is hitelesített sebességmérésre az alsó-százországi Papenburgban került sor, ahol az átépített A4-essel 364,6 km/h-s sebességet értek el, mintegy 20 km/h-val megdöntve a biogáz-hajtású Bugatti Veyron rekordját.
Készítői szerint az autó lényegében egy kísérlet része: azt szerették volna bizonyítani, hogy a biogáz-hajtás is lehet hatékony, ha a motort megfelelően hozzáigazítják a hajtóanyaghoz.