Úgy tűnik, bejött a Carbon Motors ötlete, a rendőrség igényeire szabott járőrkocsi: már most, a gyártás beindítása előtt három évvel 10 000 előrendelés érkezett a típusra.
Nem csoda, az E7 jelzésű szedán prototípusa fényévekkel jár a ma használt, személyautókból átalakított amerikai rendőrautók előtt. A Ford Crown Victoria, Dodge Charger és Chevrolet Impala típusokon alapuló hatósági járművek nehezek és lomhák a Carbon Motors típusához képest, amely alumínium vázszerkezetre épül, műanyag burkolattal. A könnyű karosszériát 300 lóerős, 3 literes V6-os dízelmotor mozgatja, így az autó akár 6,5 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-t, a végsebessége 250 km/h, miközben takarékosan használva akár 7,5 liter gázolajjal megtehet 100 kilométert. Masszív ütközőinek köszönhetően gyorshajtó-üldözésre is kiválóan alkalmas, az utastér hátsó része eleve rabszállításra lett kialakítva, és az alapfelszerelés része egyebek közt a rendszámfelismerő rendszer, a beépített puskatartó, illetve egy fedélzeti kommunikációs berendezés, amely megkönnyíti a körözött személyek azonosítását.
Az E7 egyetlen hibája az ára lehet, de a megrendelőket láthatóan ez sem riasztja el, ami érthető is. Az alacsony fenntartási költségek és a hosszú - 400 ezer kilométer feletti - élettartam miatt akár egy szokványos rendőrkocsi árának többszöröséért is megérheti az üzemeltetőnek, nem beszélve arról, hogy egy ilyen autó jelentősen javíthatja a rendőrség munkájának hatékonyságát. A nagy számú megrendelő azonban nem jelenti, hogy a Carbon Motors felgyorsítaná a fejlesztést: a sorozatgyártás legkorábban 2012-ben indulhat be.