A képek alapján bugyuta kínai utánzatnak tűnik, pedig francia gyártmány a háromméteres apróság.
A Minivel való távoli hasonlóság ügyes fogás lehet, hisz a CH26 mopedautóként kerül forgalomba, azaz azokat a - főleg 18 év alatti - vásárlókat célozza, akik még nem szerezhetnek jogosítványt. Ennek a rétegnek pedig legalább olyan fontos - ha nem fontosabb - a stílus, mint a műszaki tartalom. A tervezők a régi Mini mókás karakterét fogták meg: a kétszínű fényezés, a vizuálisan egyetlen sávot képző oldalablakok és tetőoszlopok, illetve a masszív sárvédőívek olyan arányokkal párosulnak, amelyek inkább mutatják életnagyságú játékautónak, mint komoly gépjárműnek a Chatenet gépét.
A műanyag idomok alatt persze a megszokott mopedautó-technikát találjuk. A 3,065 méteres csöppség csupán 349 kilogrammot nyom, és egy 5,4 lóerős, 523 köbcentis kéthengeres dízelmotor mozgatja. A kisautó végsebessége a szabályoknak megfelelően csupán 45 km/h, ugyanakkor a fogyasztása is csekély: 3,15 litert fogyaszt 100 kilométeren, így akár 500 kilométert is megtehet tankolás nélkül.
A pofás külső és a kis sorozatú gyártás persze drágává teszi a CH26-ost: 13 600 eurós alapáráért egész jól felszerelt, teljes értékű kisautót is kapni, így itthon aligha találkozunk majd az apró járművel, annál is inkább, mivel nálunk a mopedautók is csak teljes értékű jogosítvánnyal vezethetők.